Lørdag from Kristiansand Frikirke on Vimeo.

Påskemusikalen «Lys levende»

Påskemusikalen «Lys Levende» kan du se på denne nettsiden Kristiansand Frikirke har gjort en formidabel innsats med musikalen siden 2009. Prosjektgruppa for påskemusikalen har utsatt oppsetningen av en sceneversjon av musikalen til 2024. Se alle episodene av Lys Levende her

Erics videoblogg

Eric Tryland tar for seg de ulike dagene i påsken, og forteller oss hva de handler om.

Påskepodkaster

Vågsbygd og Kristiansand frikirker har gått sammen om å lage en podkast-serie, og Randesund stiller med egen påskespesial.

Påskekit

Østsida Frikirke har laget et påskekit og deler hva de har gjort

Misjonal bålpanne

En lørdag i måneden tenner Credo Frikirke i Trondheim opp bålpanna og tilbyr forbipasserende grillede pølser, vafler, te, kaffe og en hyggelig prat.

12020-03-20-hjemmekirke-fokus

Menigheter med nettsendinger

En rekke av Frikirkens menigheter har ulike sendinger i koronatiden, gudstjenester og samlinger for barn og ungdom. Disse ligger på Facebook eller Youtube, eller blir lagt ut som video eller lydfiler. Se liste i den lenkede artikkelen.

Se gudstjenesteliste.

nattverd-i-hjemmet---photo-by-james-coleman-on-unsplash

Nattverd

Tilsynsmennene har laget en veiledning om nattverd i hjemmene.
Kjersti Petersen, pastor i Ørsta Frikyrkje, har omsette rettleiinga til nynorsk.
Her er også et forslag fra Stavern og Oslo Østre frikirker til nattverd Skjærtorsdag.

🔗 Last ned veiledningen på bokmål (pdf).
🔗 Last ned rettleiinga på nynorsk (pdf).
🔗 Last ned forslag til nattverdfeiring Skjærtorsdag (pdf).