CroppedImage

Ansatt-døgnet

Mange pastorer og ansatte i andre roller i Frikirken ønsker å ha en arena hvor vi kan komme sammen, bli inspirert, men først og fremst ha tid til å se hverandre, snakke sammen og bygge gode relasjoner. Dette skal vi gjøre under ansatt-døgnet på VIDERE25. Fra og med lunsj torsdag og til middag fredag er ansatte i Frikirken særlig invitert. Ihht. lønnsavtalen er denne samlingen obligatorisk for deg som er ansatt i 50% stilling eller mer.

I tillegg til måltider og god tid til fellesskapsbygging og den uoffisielle praten, vil vi på torsdag tilby tre ulike fokus med undervisning og samtale:

Fokus 1: Menighetsledelse
Fokus 2: Barn og familie
Fokus 3: Ungdom og unge voksne

Og vi skal selvsagt gjøre noe gøy sammen.

På fredag formiddag blir det bibeltimer med fokus hentet fra vårt nye “Kultur og retning”-dokument. Vi skal lære og la oss utfordre av hva bibelen sier om “relasjon”, “generasjon” og “multiplikasjon”.

Fredag etter lunsj skal vi bli bedre kjent med vår nye synodeledelse og vi skal bruke god tid i bønn for landet vårt.

Gjennom ansattdøgnet får du påfyll av Guds ord, relevant undervisning for din tjeneste, sosialt fellesskap og god mat. Velkommen!