CroppedImage

Tema-spor

Nytt av året er Temaspor. I stedet for å velge ulike seminarer, velger du ett temaspor som du følger gjennom lørdagen. Alle temasporene vil ta for seg forskjellige metoder vi kan anvende i våre liv og i tjeneste for å la Guds rike komme. De ulike temasporene er:

Spor 1: Menighetsplanting – misjonal strategi i Norge

Spor 2: Diakoni - Elske vår neste gjennom omsorg

Spor 3: Misjon – Veien til tjeneste blant de minst nådde

Spor 4: Vennskapsevangelisering – Bro til tro

Spor 5: Nye landsmenn – Hvordan nå de som kommer til oss

Spor 6: Guds rike på arbeidsplassen og i frivilligheten

På hvert spor vil en fasilitator og en underviser ta deg gjennom en mini læringsfellesskapsprosess, som skal resultere i et konkret mål til handling for din lokale menighet.

Det er ikke nødvendig at alle fra samme menighet velger samme temaspor. Gjennom teamtalk søndag formiddag får dere tid til å komme sammen og drøfte hva dere har lært. Her skal dere sammen bli enige om et konkret område og mål til handling dere vil satse på og gjøre noe med, for at Guds rike skal komme der dere er.