CroppedImage

Konferansepass fredag kveld til søndag: 690,-
Dagspass: 500,-

Prisene øker 1. November

Det er mulig å melde seg på både med og uten overnatting, og kun en av dagene.

Prisene for helpensjon med overnatting varierer ut ifra hvor mange dager du skal delta på konferansen.

Helpensjon med overnatting torsdag til søndag:
Enkeltrom: 6800,- per pers
Dobbeltrom: 5300,- per pers
Tremannsrom: 4800,- per pers

Helpensjon med overnatting fredag kveld til søndag:
Enkeltrom: 4500,- per pers
Dobbeltrom: 3400,- per pers
Tremannsrom: 3000,- per pers

Dagpakker uten overnatting:
Torsdag til søndag med middag: 5500,- per pers
Torsdag til søndag uten middag: 3600,- per pers
Dagpakke enkeltdag uten middag: 950,- per pers
Dagpakke enkeltdag med middag: 1600,- per pers

De som skal dele rom må meldes på i samme bestilling.

Om du reiser alene og ønsker å bli plassert på et flermannsrom med andre som reiser alene til en billigere pris enn enkeltrom, eller har behov for en annen løsning enn det påmeldingen tilbyr, send en mail til [email protected]

Avbestillingsfrist er 1.desember mot et gebyr på 250,- per person. Etter 1. desember er påmeldingen bindende og beløpet vil ikke bli refundert.

Støtte

Alle ansatte i Frikirken får reisestøtte til VIDERE utover kr. 1000,-.

Som tidligere år er det mulig å søke om støtte til å sende frivillige ledere på VIDERE25. Presbyteriene ved tilsynsmennene disponerer midlene og søknaden sendes til din tilsynsmann. Søtten prioriteres i hovedsak til deltakere under 26 år.

Vi tror VIDERE Lederkonferanse er en viktig arena for vårt kirkesamfunn med alle våre lokale menigheter, for å skape enhet, kultur og retning. Vi anbefaler derfor alle lokale menigheter til å sette av midler i budsjett for å kunne sende og støtte frivillige ledere.

Menigheter som har sendt flere ledere har opplevd at innholdet i konferansen har fått stor betydning for det videre menighetsarbeidet.