Praktisk info om synodemøtet

Checkin
Alle delegater må melde seg på i Checkin.
Påmeldingen er åpen i perioden 10. april – 1. mai. Alle som skal delta på synodemøtet må selv melde seg på via Checkin. Etteranmeldte må påregne en betydelig prisøkning.

Overnatting og mat/drikke
Hotellet tilbyr både enkeltrom og dobbeltrom. Overnatting og mat/drikke betales av menigheten/presbyteriet*. Drikke utover kaffe, te og vann betaler den enkelte for selv underveis. Unntaket er drikke til middagen lørdag kveld. Da betaler hovedkontoret for én alkoholfri enhet per person.

*Hovedkontoret betaler for dem som har oppdrag på synodemøtet, men ikke er utsendt fra en menighet/et presbyterium.

Priser:
Helpensjon (overnatting tre netter + all servering) i enkeltrom: kr 4 250,- pr. pers.
Ekstra natt i enkeltrom: kr 950,- pr. pers.
Helpensjon (overnatting tre netter + all servering) i dobbeltrom: kr 3 600,- pr. pers.
Ekstra natt i dobbeltrom: kr 600,- pr. pers.
Dagpakker fredag – søndag (for dem som overnatter privat): kr 2 350,- pr. pers.

Merk: Det forutsettes at delegatene er til stede på hele synodemøtet, derfor opererer vi ikke med reduserte priser dersom noen kommer sent eller drar tidlig.

Reise
Delegatenes reiseutgifter dekkes av Frikirkens hovedkontor. Det forutsettes at man benytter billigste reisemåte. Fly-/tog-/ bussbilletter må bestilles minst fire uker i forveien. Drosje dekkes ikke.

Vi ønsker at delegatene i størst mulig grad reiser kollektivt. Det går buss fra Oslo lufthavn Gardermoen med stopp rett utenfor hotellet. Flybussen fra Oslo Lufthavn til Risløkka tar ca. 30 minutter med kun noen få minutters gange til hotellet. Som hotellgjest får du rabattert pris på transport med flybussekspressen til og fra hotellet. Kupongen får du ved å sende en mail til [email protected] eller ved å ta kontakt med resepsjonen.

Flere lokale busser stopper på samme sted. Nærmeste t-banestopp er Risløkka. T-banen bruker 12 minutter fra Jernbanetorget.

Dersom noen velger å kjøre bil, gis kilometergodtgjørelse kun dersom man har med seg minst én passasjer i bilen. Det er noen få gratis parkeringsplasser utenfor hotellet. Utover det må man finne parkering i gatene i nærområdet. Parkeringsavgift dekkes ikke.

Skjema for refusjon av reiseutgifter. Krav om reiserefusjon må sendes inn snarest mulig etter synodemøtet. Absolutt siste frist er tirsdag 25. juni. Hovedkontoret samler opp refusjonskrav og utbetaler dem bolkvis.

Evt. forfall etter påmelding
Dersom en delegat blir syk eller av andre grunner ikke kan komme på synodemøtet etter at påmeldingen i Checkin er sendt inn, må det gis beskjed til [email protected] umiddelbart. Dersom delegaten kan fremlegge legeerklæring (sendes til [email protected] snarest mulig), dekker Frikirkens hovedkontor hotellkostnadene (no-show). Alternativt faktureres menigheten for disse kostnadene. Reiseutgifter må delegaten selv søke å få dekket gjennom reiseforsikring. De dekkes ikke av hovedkontoret ved forfall.