Om Visjon

Visjon 2019 er fra 17. til 21.juli

Visjon – Frikirkens sommerfestival – er Frikirkens viktigste årlige samlingspunkt i idylliske Stavern. Visjon har blitt arrangert på Stavern folkehøgskole Fredtun siden 1982 og har hatt som mål å begeistre og fornye mennesker i alle aldre. Visjon er særegent ved sin kombinasjon av fellesskap i «tunet» og campingen, egen barne- tweens- og ungdomsfestival, storfamiliesamlingen "Hits for alle", seminarer, møter og konserter.

På disse sidene vil du finne program og generell informasjon om Visjon. Sidene oppdateres jevnlig fra rundt 1.mars og fram mot festivalen.

Det er Frikirkens synodestyre som er initiativtaker og ansvarlig for festivalen. Festivalleder er Børge Greaker. Påmelding åpner i checkin.no i starten av april hvert år.

Målsetningen med Visjon er å være:

• et sted hvor nye mennesker kan føle seg velkommen, og hvor vi blir utfordret og utrustet til å være disipler for Jesus.
  • et familiearrangement for alle generasjoner
  • en sentral arena for å fokusere Frikirkens satsingsområder og prosjekter
  • et arrangement med kvalitet, god forberedelse og organisering