Takk for gavene!

Vårens misjonsaksjon innbragte over 510.000 kroner. Det betyr mye for Frikirkens misjonsarbeid, som snart sender ut nye utsendinger.

Gjennom vårens misjonsaksjon har hele Frikriken fått være med på å følge de nye utsendingene “Tine og Morten” et stykke på veien, før de etter planen skal reise til et land i Midtøsten høsten 2021.

Regionen i Midtøsten regnes som unådd med evangeliet, men vi hører mange historier om mennesker som får visjoner og drømmer om Jesus, og som har spørsmål om Bibelen. Vi er ikke i tvil om at Gud har mye på gang i denne regionen. Derfor er Frikirken veldig glade for å kunne sende ut de to nye utsendingene neste høst.

Av sikkerhetshensyn kan du ikke få vite hvilket land det gjelder, eller hvem utsendingene er. Men vi kan love deg at de er flotte folk, og at det er et blomstrende arbeid de skal gå inn i. Takk for ditt bidrag!

🔗 Les intervju med de nye utsendingene i Budbæreren

Du kan fortsatt støtte aksjonen. Vipps til 7777 eller gå inn på gi.frikirken.no.