skolestyre-og-ledelse-stavern-
Skolenes styrer og ledelse møttes i september til styresamling i Stavern, med synodeledelse, FriBU-ledelse, og regionalt tilsyn .

Spennende skolestart

Skoleåret er godt i gang, og nye elever er på plass hos Frikirkens folkehøyskoler i Stavern og i Kristiansand. I midten av september møttes skolenes styrer og ledelse til styresamling i Stavern, sammen med ledelsen i synoden, FriBU-ledelsen, og regionalt tilsyn.

Kristiansand folkehøgskole har i år 109 elever og 11 "stipper" (stipendiater), mens ved Stavern folkehøyskole er 73 elever i gang med høstsemesteret.

Skolenes styrer og ledelse møttes til styresamling i Stavern, med synodeledelse, FriBU-ledelse, og regionalt tilsyn i uke 38.

– Etter at Frikirken i fjor overtok eierskapet for Kristiansand folkehøgskole, er ønsket å trekke veksler og inspirasjon ut av å samles, denne gangen hos Stavern folkehøyskole, opplyser daglig leder ved Frikirkens hovedkontor, Geir Øystein Andersen.