Kristiansand Frikirke er en av menighetene som inviterer til samling for unge voksne potensielle ledere i september.

Samler studenter til middag

Studenter og unge voksne er en avgjørende viktig målgruppe for kirkesamfunnet, og i september blir det egne samlinger for lederemner med særlig fokus på rekruttering til ledertjeneste.

- Vi vil også gjerne ha tips om unge lederemner som flytter til studentbyene Bergen, Oslo, Trondheim eller Kristiansand denne høsten, sier leder for menighetsutvikling ved Frikirkens hovedkontor, Geir Langen.

I september blir det egne samlinger med særlig fokus på lederrekruttering. Det blir gratis middag og anledning til å bli kjent med ledere i Frikirken og muligheten for selv å vokse og lede i kirkesamfunnet vårt.

Følgende samlinger er satt opp: Bergen Frikirke 3. september kl. 16 – 18, Oslo Østre Frikirke 11. september kl. 18 – 21, Trondheim Frikirke 12. september kl. 18 – 21 og Kristiansand Frikirke 13. september kl. 18 – 21.

Send mail til Geir Langen ved spørsmål om samlingene. .