videre23_hoyland-028-(1)
Arkivfoto fra VIDERE23 (Foto: Benjamin Høyland).

Påmelding til VIDERE24 er åpnet

Frikirkens lederkonferanse VIDERE24 arrangeres 9. - 10. februar på Thon Hotel Arena Lillestrøm, og påmeldingen er i gang.

Videre Lederkonferanse er en viktig arena for å bygge nettverk, stå sammen i fellesskap og sette en felles retning for Frikirken ut fra de mål synoden er blitt enige om. Konferansen ønsker å skape ringvirkninger inn i den lokale kirken.

Gå til program og påmelding her

Alle som har lyst til å være med er hjertelig velkomne til å delta på konferansen. Om man er tjenesteleder, administrasjons-ansatt, søndagsskolelærer, lydtekniker, forbeder, pastor, ungdomsleder, ungdom i tjeneste, potet eller bare har et hjerte for Frikirken. Konferansen erstatter tidligere arbeidermøter.

Tema for konferansen er «Modig Lederskap»

• Det er modig å være ærlig og sårbar, der man forteller de sanne og krevende historiene
  • Det er modig å legge ned ting som ikke funker og bevege seg videre fra det kjente og trygge
  • Det er modig å bygge relasjoner på tvers av generasjoner