visjon-illustrasjon

Klart for sommerfestival

VIDERE Sommer går av stabelen i Stavern 19. – 23. juli, og programmet er klart med talere og seminarholdere. Det blir både volleyball-, diskgolf- og frisbeegolfturneringer, bibeltimer, tidebønner i Mariakapellet, og konserter og quiz på tunet.

Som i fjor, vil alle deltakere få plass i «landsbyer». Hver landsby består av cirka 50 personer, og er etablert i campingområdene på Stavern FHS. Her blir det daglige samlinger på formiddagen, med aktiviteter og felles lunsj.

Les mer om landsbykonseptet og annet på festivalens hjemmesider

På årets talerliste står blant andre Awin Khalili Holm og Eirik Austeng. Familien Topland, som er Frikirkens utsendinger i Japan, skal ha seminar. I tillegg blir det seminar av bokaktuelle Rune Tobiassen.

Festivalen byr ellers på både volleyball-, diskgolf- og frisbeegolfturneringer, bibeltimer, tidebønner i Mariakapellet, og konserter og quiz på tunet.

Gå til påmelding her.