Rektor ved GUS Ørjan Tinnen, daglig leder ved Frikirkens hovedkontor Marit Ecklo Brevik og synodeleder Jarle Skullerud. (Foto: Geir Arne Johansen).

Signerte samarbeidsavtale

Frikirken og Gå Ut Senteret (GUS) har signert en samarbeidsavtale.

Synodestyret godkjente i sitt møte i januar, en samarbeidsavtale med Gå Ut Senteret (GUS). Synodeleder Jarle Skullerud og daglig leder ved Frikirkens hovedkontor Marit Ecklo Brevik, undertegnet avtalen på vegne av Frikirken under VIDERE Lederkonferanse i februar.

Skolen er eid av Normisjon og er tidligere brukt til misjonærkurs av Frikirkens utsendinger.

- Vi har hatt en god relasjon med GUS i mange år, og vi har hatt misjonærene våre der. Nå har vi  jobbet frem en avtale, så vi har en bibelskole i Trondheim som vi også kan kalle vår, sier synodeleder Jarle Skullerud til magasinet VEIEN.