Bruk Medspiller-filmer

Trenger du en filmsnutt til Barnekirke, søndagens kollekt eller til en misjonskveld? Nå ligger flere Medspiller-filmer ute på FriBUs nettsider.

Frikirken og FriBU jobber sammen om å nå de minst nådde folkeslagene med evangeliet. Vi  oppmuntrer deg til å støtte arbeidet gjennom Medspiller, vår felles fastgivertjeneste. Hvis dere ønsker å engasjere dere som familie, oppfordrer vi dere til å bli med i Medspiller familie.

Som Medspiller tar du del i andres historie ved å bidra med å dekke grunnleggende behov, gi verdighet og fortelle om Jesus til de minst nådde i Japan og Midtøsten. FriBu har laget egne Medspillerfilmer, som er godt egnet til bruk i barnekirke, gudstjenesten eller misjonskveld.

Som Medspiller bidrar du til å dekke grunnleggende behov, gi verdighet og fortelle om Jesus til de minst nådde i Japan og Midtøsten

Medspillerfilmene gir et innblikk i hverdagen til Frikirkens utsendinger, og det allsidige arbeidet de står i.

Les mer om Medspiller-konseptet på FriBUs hjemmsider